mY wOrDs

## aPpreciATe wHo & wHaT aROunD uRsELf ##

Monday, April 27, 2009

tuesday morning @ 200am

dah abis paper last pagi td...lega..tapi kepala ku still pening tambah dengan x tau pula nak jawab so aku kuar pukul 11.40am la..then terus fon naa..
dalam dewan exam tadi ada 2 org pompuan kantoi sebab bawa notes masuk..banyak helai pula tu...harap muka je lawa..x sangka tol..lepas tu terus semua kena warning la...lepas tu semua kena cek kat meja...buat malu je..nasib baik dia x gagalkan tapi tengok lecturer laki tu macam x puas ati je...mesti kena 2 orang tu lepas ni...
cakap pasal naa, lama x jumpa dia..lepak kat opis dia smpai pkl 2pm then nong bau p amik..aku takut sakit pala macam semalam sebab tu suh adik tolong anta p matrix..
semalam sakit pala sangat sampai terketar2 tangan aku..rasa nak muntah la..sakit perut la..so aku berdiam je la kat meja peksa tu..nak bangun p toilet takut tiba2 pitam ke..lagi la teruk..smpai pkl 4lbh bru reda sikit sakit pala tu tapi mana sempat jawab dah...
ni pun pala still pening tapi x la berdenyut2 macam time exam math tu...x tau kenapa..aku makan paracetamol je...x demam pun..tengok la kalau x hilang bru p jmpa doc..aku rasa sebab cuaca panas yang macam ni...dah la malam2 aku susah nak lena...so tulis blog je la kja aku...
plan nak cat bilik esok tapi ni pkl 2 lebih dah..still x tdo lg..x tau la esok bangun pkl brp...harap2 jadi la aku cat bilik esok...malas nak delay sebab banyak lagi benda nak bagi siap..nanti x la kalut sangat..ni pun lagi 34 ari lagi nak smpai wedding day dah...
berdebar2 rasa..x tau camna nak cakap...

No comments: