mY wOrDs

## aPpreciATe wHo & wHaT aROunD uRsELf ##

Friday, April 17, 2009

feel down....plzzzz help me!!!!!

rasa down sangat..final exam nak mula dah isnin ni...
mula dengan micro p...rasa takut sangat sem ni...takut kantoi..sem lepas x setakut ni sebab signal je yg pening..tapi sem ni banyak sangat subjek killer...x tau la aku lepas x degree ni...x da semangat langsung...kalau boleh nak benti then p kja je....dulu penah amik micro p tapi x la sesusah ni..boleh je aku score...tapi sekarang entah la...
tapi mengingatkan my parents wish..aku terus terdiam terpaksa berjuang juga even hard mana pun..aku jadi macam hilang arah tuju..aku pun x tau apa sebenarnya yang aku nak dalam hidup aku..sebab aku ikut je cakap parents...selalu je menangis dan nak cari tempat luahkan problem ni..but no one beside and understand me...
dah la dulu dah penah amik part time..amik electronic electric degree..pun kantoi juga..masuk mai full time pun macam nak kantoi je..rasanya memang aku x da chance nak dapt degree dah kot..
aku rasa macam minat kja dengan magazine tapi x tau cara camna nak masuk keja kat situ..
lagipun aku amik electric dulu pun sebab senang cari kja...pastu sambung computer engineering pun sebab nak lari dari electric yang aku rasa susah bagi aku dan aku x minat...ingatkan sama dengan science computer..rupanya lagi susah..nama pun engineering....aku amik computer engineering pun sebab dah x mau kja kilang yang tension tu...tapi tengok2 sama je nanti akan ending kat factory juga nampak gaya...
dulu ada minta kja gomen yang style custom @ imigration ke tapi mesti la susah nak dapat sebab aku background engineering..dia nak qualification lain...sebab tu la masuk juga study sebab kja kilang dah jadi x best dah....
aku jadi confuse dengan diri aku sendiri...terus pikir kenapa x amik spa after spm..kalau x dh boleh kja juruteknologi makmal perubatan sama macam mak aku..abis spm terus masuk spa..bljr 3 tahun then terus dapat kja..x payah penat2 pikir dah...tapi rasa macam dah terlambat la sebab aku dah umur 25 tahun..nak masuk study diploma balik macam dah terlewat la...lagipun dulu aku juz buat apa yang ada depan mata je...ikut je apa advice orang lain..x penah pikir sendiri.....
rasa tension sangat macam nak p jumpa doctor psychology..bagi dia tolong bagi advice about my problem... biar dia bagi aku jalan untuk aku rilex and cool down balik...what should i do now???

No comments: