mY wOrDs

## aPpreciATe wHo & wHaT aROunD uRsELf ##

Saturday, January 10, 2009

my studio photoshoot


aku dah p amik album kat studio pagi tadi. even lambat aku puas ati sebab pic dia cantik2. walaupun service x bagus pun. nasib baik hasil dia berkualiti. ni la pic yang paling sweet. aku ingat nak amik pic ni la buat frame saiz 8r. nampak pelik sikit.
aku singgah p amik sebab nak p beli kain langsir, cadar dengan kain dress kat alamoda sg petani. dapat semua complete set. cadar, kain langsir, kain background kepala katil dgn 2 pasang kain dress untuk my wedding day. prepare awal sebab x nak kalut last minit. aku p dengan mae, pa ni dengan nun.
smpai sp terus p bg album kat bon suh tolong scan pic. sebab naga emas dia x bagi cd. so kena scan sendiri la.
nanti bon tolong edit untuk buat kad invitation. so bila semua dah prepared lega la sikit. malas la nak kalut2. penat la...
lepas beli kain semua complete p beli vase bunga n shopping sikit kat tesco. banyak barang mahal pula mae kata. so aku bawa mae p singgah c mart kat changlun pula. then baru blk umah.
balik mai umah pho panggang ikan pula. so panggil family p ya n p phorn datang la. saja lepak2 sembang2. depa balik umah pukul 1030pm dah tadi. aku pun dah ngantuk ni. esok ada klas angklung lagi...gud nite frenz...................

1 comment:

Anonymous said...

uihhh canti pic ni sweet sgt!!