mY wOrDs

## aPpreciATe wHo & wHaT aROunD uRsELf ##

Monday, September 7, 2009

miss my hubby....

my hubby will be coming back this saturday...
miss u so much...
sejak pregnant ni always miss him..lagipun perasaan dh kawen dgn couple kan lain...nak juga bila p mana2 ada driver..ni semua kna independent..penat tau bila pregnant ni..nak makan ke barang keprluan ke, semua kena p beli sendiri..boleh saja minta tolong mae, tapi kesian la..semuanya mae...patut my hubby yang kna jaga aku ni...kesian mae!!!dah la kja pun dah bz pastu kna jaga anak pregnant ni lagi...
kna masak bagi lagi..aku nak masak pun susah...busuk la..
pastu yang aku tau nak tdo je...semua jadi lazy nak buat..klas pun gagah datang je..
my hubby balik pun sebab ada futsal kat PISA ahad ni...
rut duk fon p perangat dia..ada jersi la..balik mai enjoy2 lah...ingatkan dah benti perangai "bola penting" ni..rupa2nya masih ada lagi...ingat dah masuk phase 30an dah x mau la benti kja sebab bola....
dah la drive balik ari sabtu, then ahad p main bola kat penang, isnin drive balik tganu..then friday tu dah drive balik pula untuk cuti raya pula..huhuhuhu....dah la 8 hours driving..bukannnya dekat2..tganu -perlis
so nanti p penang lepak dgn p teek je la..dh lama x p penang..
ingat nak p queensbay sebab nak p padini..kan aku dapt voucer 30% sempena my birthday month...hopefully aku larat jalan..sebab jalan balik umah kolej pun semput..adusss....segan nak menyusahkan orang yang teman aku jalan tu..kejap2 nak benti, kejap2 nak benti..sebab tu prefer p sorang..bila penat blh la rilex dulu...tapi p sorang bila nak pilih susah la..x da advisor..tengok la cmna nnt...lagipun lambat lagi..today juz tuesday la...
kalut pula aku...hahahaha....

1 comment:

cRd said...

hi ny..lama x chatting noh..
chg plan nk p gak pisa ahad ni... sj2 nk p jumpa kwn2.. klu ny p,hrp2 leh jumpa la na... hehe leh kita sembg2 psl pregnant ke pa ke... hehe ok.. hope 2 c u