mY wOrDs

## aPpreciATe wHo & wHaT aROunD uRsELf ##

Tuesday, November 25, 2008

251108 - oNe DaY oF mY HoLiDaY




seawal 730am aku dikejutkan dengan panggilan daripada p tek. still blur2 aku time tu. x pasti samada realiti ke mimpi. x sangka dia fon aku awal. aku tdo pukul 230am dah semalam..huhuhu...then aku offerlah untuk p amik dia kat ABM (akademi binaan malaysia) kat sintok. dia datang teman p vit amik test amali sijil AO. aku sampai kat ABM dekat pukul 1000am dah. then kami p makan mee kat jejawi.

pukul 1130am, dah kenyang kami p umah p nie untuk melawat baby girl dia. aku ada amik gambar anak dia but blur sebab kalut nak amik. so x nak publish la..time tu kami nak balik dah. marsha (anak p nie) asyik tdo je sepanjang kami ada kat sana so x sempat la nak bergambar. p vit samapi umah p nie pukul 330pm dah. kami sembang sampai pukul 415pm pastu baru kuar p umah aku. aku fon la bau v ajak dia p padang besar sekali dengan kami. p makan2 sempena birthday p vit yang ke 27. HAPPY BIRTHDAY P VIT.... sori takda hadiah apa pun..juz a wish...

sampai kat padang besar sebelah thailand pukul 530pm dah. kami terus p kedai HO FAH RESTAURANT. lapar sebab makan pagi tadi je. kedai tu yang opposite dengan 7 eleven tu. pic first tu p tek dengan p vit then baru pic bau v dengan aku. gambar aku gelap sebab background belakang aku cerah. lagipun aku lupa buka flash.hehehe... ok lah tu. janji nampak. malas nak amik banyak2 kali....kami makan phat phet daging, siakap stim limau, kangkung goreng dan telur dadar. boleh la tahan rasanya sebab lapar sangat kot. semua licin dibaham kami...
then aku bawa p tek jalan2 area kedai baju kat area bata tu. kami juz beli makanan ringan. aku beli untuk family my fiance. aku plan nak p tengok abang dia. abang dia x sihat. so beli untuk anak2 sedara dia. orang sakit nanti kena belikan milo atau susu je la. benda lain mesti x boleh makan. lagipun takut x sesuai lak..x tau lagi nak p ari apa. tengoklah nanti..
esok x tau ujan x..kelas menjahit aku x mula lagi nih...mak aku dah tanya tadi. esok aku kena p la. so aku kena mula. nanti apa pula kata mak aku....aku bgtau dia isnin tapi isnin ujan x benti. keta x da. pho amik p kangar. ari ni pula p tek datang so lepak dengan depa. bukan selalu dia datang. so macam mana pun esok kena start. hopefully esok x da aral melintang..wish me luck!!!!huhuhuhu....
dah lah ya..dah thailand drama prime time ni..kena p book tempat depan tv dah....

No comments: